Cartofi la cuptor cu mustar


Am facut zilele astea acesti cartofi aurii, crocanti si aromati, printre cei mai buni de pana acum. Ideea este preluata tot de pe Retete vegane.

Ingrediente:
cartofi (1kg am pus eu)
ulei de masline
mustar (dulce sau cum va place) 3-4 linguri
cativa catei de usturoi
oregano, sare, piper

Preparare:
Eu am fiert intai cartofii pe jumatate astfel incat au iesit foarte moi in interior si crocanti la exterior. Deliciosi!
Se face un sos din toate ingredientele si se toarna peste cartofii fierti, amestecand bine de tot. Se pun cartofii intr-o tava acoperita cu hartie de copt, in strat nu prea gros pentru a se rumeni frumos.
Nu mai am nimic de zis decat ca sunt buni buni!!!

Comentarii

Anonim a spus…
Ce de retete delicioase! Una si una. Hai ca postez si eu una cu cartofi frantzuzesti. Mancarea mea preferata. :)Sper sa-ti placa.
Bunica a spus…
Ma inspira primavara :)
Pai hai ca iti fac o vizita sa-i vedem! Si poate ii si incercam :)

Postări populare