Mamaliga prajita


Va povesteam in postarea trecuta ca am ramas cu ceva resturi de mamaliga rece din care am facut niste tortilla delicioase...Sa stiti ca am pastrat pentru final ce era mai bun si mai bun: mamaliga prajita!
Iei mamaliga, o tai bucatele, o asezonezi cu orice (eu am pus sare si piper) si o prajesti in ulei incins pana prinde crusta. Apoi o pui pe un servet ca sa se scurga uleiul in exces si arunci peste ea un pumn de parmezan ras si cateva frunze de leurda taiata fin (in lipsa de leurda poti pune usturoi pisat chiar in tigaie, spre final). 
Te faci ca nu ingrasa si o mananci repede ca sa nu-ti mai ceara si altcineva (de ex. sotul) :)

Comentarii

Margot a spus…
Daa, foarte buna! Mie imi facea bunica si ii spunea "puricei" ...numai ca in loc de ulei punea o lingura de untura si deasupra branza de oaie veche, razuita si cand era gata o punea langa stevie piure.Mmmmm, deja mi-e foamee!
Foarte buna reteta! Chiar nu mai stiam ce sa gatesc astazi si mi-ai adus aminte de minunea asta. Multumesc!
Bunica a spus…
Ma bucur ca ti-am dat o idee pentru azi! Pofta buna si o zi frumoasa sa ai!

Postări populare