Zacusca rapida

For english version, scroll down the page

Cred ca v-am mai povestit eu acum ceva vreme ca bunicii mei fac cea mai buna zacusca EVER! Si nu glumesc, au incercat-o multi sceptici (nu dam nume) si n-au avut ce face decat sa recunoasca adevarul :)

Am incercat eu sa reproduc minunatia de nenumarate ori...i-am descusut pe bunici de cantitati exacte (pe care evident ca nu le aveau) de tehnici miraculoase si secrete, de descantece si n-am reusit cu nici un chip sa o fac macar pe aproape. Asa ca am ajuns la concluzia ca oala e de vina! (cam slabuta justificarea dar deh!)

Acestea fiind stabilite si linistita oarecum de convingerea ca n-o sa imi iasa niciodata la fel, m-am hotarat sa fac cea mai rapida zacusca in loc de cea mai buna :)))) Asta nu inseamna ca nu a iesit buna, nu, nu...inseamna doar ca nu e ca a bunicilor...si cine nu stie ce pierde, e fericit cu ce are, iata varianta mea:

Zacusca by raftul bunicii

Ingrediente:
1 punga vinete congelate
1 borcan ardei capia in otet sau fara otet daca gasiti
1 ceapa mare
1 cutie rosii cuburi 
sare, piper boabe
ulei

Preparare:
Am taiat ceapa marunt si am calit-o un minut in ulei. Am adaugat ardeii taiati fasii si un strop de apa. Am lasat pe foc mic cateva minute, cat sa se inmoaie ceapa. Am aduagat apoi vinetele dezgetate si iar putina apa. Trebuie tinut vasul la foc mic si amestecat des pt ca se prinde. Dupa alte cateva minute am pus rosiile cu tot cu zeama, sarea si boabele de piper. Am mai tinut 5-10 minute vasul pe foc mic amestecand mereu si gata zacusca. Nu dureaza mai mult de 30 de minute sa o fac si iese chiar buna...daca nu ai gustat-o pe the best :)

Ingredients: frozen eggplants - 1 bag, canned pimento peppers - 1jar, 1 big onion, chopped tomatoes - 1 jar, salt, peppercorns, sunflower oil.
Method:  Chop the onion and cook in hot oil for about 1-2 minutes. Slice the peppers and add them over the onion. After another 10 minutes, add the eggplants (defrozed) and a little water. Stir often. 
After another 10 minutes, add the tomatoes, the salt and peppercorns. Stir well, cook 5-10 minutes and let cool. Serve cold with olives, french fries and homemade bread.

Comentarii

Postări populare