Trandafirasi din curmale

Ce faceti dragii mei? Asteptati, ca si mine, cu infrigurare sarbatorile? Eu inca traiesc, sunt bine, nu m-au rapit extraterestrii, nici nu am plecat din tara, sunt doar un pic prinsa :) Nu e grav, se mai intampla si la
altii, dar la un moment dat mi se face asa dor de voi ca nu mai rezist, asa ca iata-ma!

Si inainte sa ma ia valul cu ingredientele retetei de azi, vreau sa va mai amintesc despre Kika si participarea mea pe post de "observator avizat" la un cooking session realizat direct in bucatariile din magazin, o idee foarte interesanta dupa parerea mea si care ar trebui "adoptata" si de altii. Nu am fost sigura ci cu prietenii bloggeri pe care sigur ii stiti: Antonia, Lavinia, Andi, Cristina si Carmen. Poze si detalii gasiti din belsug la prietenii mai sus mentionati si mai harnici decat mine, asa ca nu mai are rost sa le repet...mai ales ca a trecut cam mult de la respectivul eveniment...shame on me!


Azi am pentru voi o bunatate de dulce pe care nu prea stiu cum sa-l numesc: prajitura, budinca, chec sau toate la un loc

Ingrediente:
200g curmale fara samburi
300ml apa fiarta
60g unt
100g zahar (sau dupa gust)
2 oua
170g faina
1 lingurita bicarbonat de sodiu
2 lingurite praf de copt
vanilie

Preparare:
Se pun curmalele si bicarbonatul intr-un vas peste care se adauga apa clocotita. Se lasa deoparte.
Se bate untul cu zaharul pana cand acesta se topeste. Se adauga ouale pe rand, batand in continuare. Se pune apoi faina amestecata cu praful de copt, cate putina, pana cand este bine incorporata in compozitie. 
Curmalele hidratate se pun intr-un blender si se transforma in pasta. Se toarna pasta peste compozitia de oua si faina si se amesteca bine. 
Eu am folosit o forma de silicon cu trandafiri pe care doar am uns-o putin cu unt si am turnat amestecul. Puteti sa alegeti si o tava pe care la fel, o ungeti cu unt. Se tin la cuptor pana cand trec oarecum testul scobitorii. Zic oarecum pentru ca vor fi oricum lipiciosi de la curmale.
Sunt foarte buni, au o textura de chec lipicos si delicios. 

Sa ne auzim cu bine!

Comentarii

Ioana V. a spus…
ce trandafirasi superbi!
Bunica a spus…
Multumesc Alinutzika :)
N-am vazut minunatiile astea!! Superb arata si tare apetisant! pupici

Postări populare