Impachetari cu argila la tine acasa

Impachetarile sunt tratamente care ajuta in multe situatii: daca vrei sa slabesti, sa scapi de celulita, sa iti detoxifiezi corpul sau pur si simplu sa capeti o piele curata si fina. Se pot face impachetari si acasa, din ingrediente naturale si ieftine, fara sa te stresezi cu mersul la salon.

Primul pas este curatarea pielii care se poate face cu zat de cafea. Zatul stimuleaza circulatia la nivelul pielii si un dus cu apa calda deschide porii, impachetarea avand un efect mai bun.
Apoi se aplica pe piele (picioare, burta, solduri) un amestec facut din:

1-2 plicuri praf de argila
zeama de la 1/2 lamaie
1-2 linguri ulei de masline
2 linguri de ceai verde maruntit

Toate ingredientele se amesteca bine si se intind pe piele. Ar fi bine sa fie un pic caldut amestecul. Apoi picioarele si mijlocul se infasoara in folie subtire de plastic peste care se imbraca niste haine mai groase pentru a se pastra caldura. Se tine cat mai mult, 1-2 ore, apoi se face dus si se aplica o crema anticelulitica sau pur si simplu o crema de galbenele.

Comentarii

Anonim a spus…
Multumesc pentru acest articol! Promit ca voi face si eu pe picioarele mele :)
Bunica a spus…
Cu placere!
La mine s-au vazut rezultate desi recunosc ca am facut destul de rar.
Sa ne spui parerea ta dupa :)
Anonim a spus…
intr-adevar...fff buna aceasta reteta pt impachetare...am slabit fff mult...si se vede schimbarea...poate ne mai dai si alte tratamente..
Bunica a spus…
Anonim, ma bucur ca a functionat!
Pentru slabit nu am deocamdata alte retete pentru ca vreau sa postez lucruri incercate si de mine ca sa vorbesc in cunostinta de cauza...
Cand voi mai afla ceva nou, o sa va impartasesc si voua parerile mele :)
Anonim a spus…
Buna,
Chiar functioneaza aceasta "reteta"? As fi tare curioasa daca e asa...fiindca doresc si eu sa o incerc, v-as ruga numai sa imi spuneti cat de des trebuiesc facute astfel de impachetari?
Va multumesc :)
Anonim a spus…
buna am incercat si eu si nu se leaga ingrredientele se taie ca la maioneza cum faci?
Bunica a spus…
Anonim, efectele pozitive ale argilei sunt cunoscute din vechime...eu zic sa incerci, rau nu are cum sa-ti faca :)
Eu am facut o data pe saptamana impachetari, mai des nu stiu daca e bine
Bunica a spus…
Anonim, ca sa nu se taie procedezi ca la maioneza: amesteci praful cu sucul de lamaie cate putin si apoi pui tot putin cate putin ulei amestecand continuu. Trebuie sa folosesti un bol si o lingurita din plastic sau ceramica si nu din metal.
Sper ca te-am ajutat!
Anonim a spus…
buna fetelor.va rog frumos sa imi spuneti si mie cam de cate ori pe saptamana trebuie facut acest tratament.va rog frumos.multumesc
Anonim a spus…
Buna ziua! Am aflat de acesta reteta! As vrea sa o incerc, imi doresc tare mult sa slabesc.
De cate ori pot face aceste impachetari?
Va multumesc mult!!!
ALEXANDRA a spus…
buna, se poate sa dorm cu aceste impachetari?:D in jur de 8 ore, pentru ca tare ma plictisesc sa stau 2-3 ore asa impachetata;))multumesc frumos.toate gandurile bune
Bunica a spus…
@Alexandra iti multumesc mult de vizita. Nu stiu sincer daca poti sa dormi impachetata :))) Nu mi-a trecut niciodata prin cap sa fac asta...

@Anonim 1 si 2: mi-ar prinde mai bine sa va autentificati, asa stiu si eu si voi cui sa ma adresez...cat despre frecventa impachetarilor, eu le-am facut cam o data pe saptamana

O toamna insorita va doresc tuturor!!!
Unknown a spus…
Salutare!
Bunica, ma bate gandul sa incerc si eu aceste impachetari ca tare as vrea sa scap de cm in plus :(... In primul rand mulmumesc ca ai postat reteta.
As vrea sa te intreb, rezultatele au aparut doar in urma imapchetarilor sau asociate cu sport si dieta corespunzatoare?
Cat timp ai urmat tratamentul?Dupa ce nu ai m ai facut imapchetari (in caz ca s-a intamplat asta) nu au reapraut cm,nu?:D
ast rasp, multumesc mult
Anonim a spus…
sunt putinc curioasa eu am un pik de burtica, mia ramas de la sarcina.Daca fac aceste impachetari pot scapa de burtica?
Mi ar fi de folos raspunsul dv multumesc anticipat
Bunica a spus…
DaduX eu fac impachetarile din cand in cand, destul de rar, iar pe mine m-au ajutat dupa sarcina sa mi se mai catifeleze pielea si sa se mai retraga vergeturile.
In orice caz, nici o metoda de genul asta (nici macar masajul) nu ajuta la slabit daca nu tii un pic de regim si nu faci sport.
Pupici
Unknown a spus…
multumesc de raspuns. in seara asta vreau sa incerc si eu pt prima data...
mai intai la burtica..sper sa aiba efecte..bineinteles pe langa impachetari si sport si dieta.
pupici
Bunica a spus…
Super! Sa-mi povestesti cum merge...
Anonim a spus…
am lasat si eu o intrebare dar din pacate nu sa grabit nimeni sa ma ajute.Mi se pare neserios din partea ta, daca tot te ai hotarat sa dai sfaturi ajuta pe toata lumea care are nevoie.
Multumesc pt raspunsul tau care il asteptat cu nerabdare
Bunica a spus…
Anonim, daca ti-ai lasa si numele as sti si eu care a fost intrebarea respectiva.
Incerc sa raspund tuturor imediat cum vad comentariul si daca am sarit peste intrebarea ta nu am facut-o intentionat.
Unknown a spus…
buna :*
cum am zis sapt trevuta am facut prima data si sincer s-a vazut o mica schimbare imediat dupa dus cu privinta la fermitatea pielii.
tocami acum mi-am maruntit ceaiul verde si merg sa fac tot amestecul sa
fac iarasi imapchetarea!
o seara buna`!
Bunica a spus…
DaduX scumpa sa stii ca si mie mi se pare ca pielea devine mai ferma dupa...
Te pupic
Martsje a spus…
imi cer scuze dar nu stiam ca pot sa mi las si numele de asta am scris la anoim.Intrebarea mea era:Sunt putinc curioasa eu am un pik de burtica, mia ramas de la sarcina.Daca fac aceste impachetari pot scapa de burtica?
Mi ar fi de folos raspunsul dv multumesc anticipat
Bunica a spus…
Martsje sa stii ca si eu tot din aceeasi cauza m-am apucat de impachetari...
De burtica in sine scapi in primul rand prin alimentatie si exercitii fizice dar impachetarile te ajuta sa iti tonifiezi pielea si sa mai scapi de dungulite si vergeturi.
Eu chiar ieri am facut o impachetare la burtica si imediat pielea s-a simtit mult mai fina
Martsje a spus…
multumesc de raspuns bunica.Burta mea nu este exagerat de mare ci a ramas foate putin dar tot se ma cunoste la unele haine si rochite.Vergeturi nu am pe burta deloc de la sarcina dar m am capatat cu vergeturi pe fund, poate vor mai iesi daca am sa fac aceste impachetari.Cat despre alimentatie nu ma nanc eu foarte multe grasimi sau carne sau mai stiu eu ce si uneori ajung sa mananc de 2 ori pe zi.Noi mancam deobicei seara la 6 dupa aceea nu mai mananc nimik pana a doua zi la 10 uneori chiar 11 acuma depinde cum ma trezesc si cand mai apuc sa mananc.Uneori seara pe la 9 mai mananc o bucatica de ciocolata amarurie ca as manca cva mai bun sau un biscuite cu ciocolata.Cat despre exercitii fizice am teroare sa fac abdomene nu mi place deloc si alceva nu stiu ce ca nu prea imi permite timpul.
Multumesc mult de raspuns.
bunica a spus…
Cu placere :)
Sa imi spui cum ti se par impachetarile dupa ce le incerci...
Nici mie nu imi plac andomenele dar din pacate sunt necesare pt tonifierea muschilor
Te pup si te mai astept pe aici
Anonim a spus…
daca nu aveti timp si cum acasa, impachetari cu argila se pot face si la salon. se numeste UCW si este un tratament de compactare a tesuturilor, te bandajeaza in benzi speciale si-ti garanteaza ca pierzi cel putin 15 cm. cautati pe google...in schimb, cine are timp acasa, bravo ei!
Bunica a spus…
Anonim nu cred ca timpul este problema, ci banii de cele mai multe ori
Martsje a spus…
multumesc de raspuns bunica le voi incerca cu siguranta deocamdata nu prea am timp ma pregatesc de examene saptamana viitoare le am miercuri si joi si nu prea am chef sa fac.Trebuie sa mi procur mai intai argila si apoi m sa le incerc.Dar daca nu am lamaie pot folosi acel suc de lamaii care se gasesc in comert? ca pana merg eu pa cumparaturii mai trece sau trebuie neaparat lamaie lamaie?
Bunica a spus…
Martsje daca tot te duci sa iei argila, ia si o lamaie :)))
Nu cred ca sucul acela care e mai mult din chimicale are aceleasi proprietati cu lamaia
Bafta la examene!
Martsje a spus…
pai aici nu prea gasesc argila in pungi ca in romania dar sunt de la garnier masti de argila pot folosi din plicurile alea?Pai cand am sa mi fac rost de alea am sa mi cumpar si lamaia si restul se rezolva.
Multumesc frumos sper sa fie bine am o inima tanga si nu stiu dc dar sper din tot sufeltul sa fie bine
madalina a spus…
buna. ma numesc mada.. am citit aceste postari, as vrea sa stiu la reteta. . . ce gramaj trebuie sa aiba plicul de argila. multumesc anticipat
Bunica a spus…
Mada, plicurile pe care le iau eu au 20g. Dar poti sa faci mai multa daca ai suprafata mai mare de acoperit, poti sa pui 2 plicuri de ex.
Jumatate de plic insa nu merge pt ca prinde umezeala restul de argila si nu mai e buna
Anonim a spus…
Buna, am si eu o intrebare ....am o burtica din pacate, pe care o port dupa mine si cand sunt slaba si cand ma ingras....din pacate acum chiar ma deranjeaza rau de tot...sport nu pot sa fac pentru ca recent am suferit o operatie de colecist mai complicata si am o taietura care nu imi permite sa fac sport...crezi ca ma ajuta aceasta impachetare cu argila si nu este contraindicata...astept raspuns...multumesc mult....ANCA
Bunica a spus…
Anca, draga mea, nu stiu sa-ti rapsund la intrebare. Nu scrie pe cutia de argila ce contraindicatii are (daca are) deci nu stiu daca poti sau nu sa o folosesti. In general stiu ca nu e indicat sa pui pe rani deci daca cicatricea ta nu este complet vindecata nu cred ca e bine sa faci impachetarea.
Mai multe nu stiu sa-ti spun din pacate
Multa sanatate!
Anita a spus…
Buna , am numesc anita
as avea o intrebare : freunzele de ceai verde le fierbi prima data sau asa uscate le pui ? multumesc
Bunica a spus…
Buna Anita!
Nu fierbi frunzele de ceai. Le pisezi bine asa uscate cat de fin poti (ideal ar fi sa devina ca un praf)
Lavinia a spus…
Buna fetelor!

Vreau sa va spun ca eu sunt foarte multumita de aceste impachetari, le fac din luna ianuarie si rezultatul se vede considerabil :). Celulita a disparut si am coapse si picioare ferme la 30 de ani :).
Desigur mi-am schimbat si stilul de viata (mananc regulat si cat se poate de sanatos, asta nu inseamna ca nu mananc si mancare gatita din cand in cand sau o prajitura dar nu exagerez :D) mai fac si zumba..nu prea am timp sa ajung din cauza serviciului dar fac eforturi sa fiu cat mai prezenta.
La inceput am facut impachetarile in fiecare saptamana cam 5 luni api le-am redus ..din cauza timpului dar va spun sincer ca impachetarile Bunicii sunt extraordinare si deloc costisitoare.
Felicitari pentru idee!
Va pup!
Lavinia
Adnana a spus…
Buna, as vrea si eu sa stiu daca ceaiul verde din pliculete e bun.. Va multumesc!
camelia a spus…
buna seara,in legatura cu inpachetarea cu argila,as avea si eu o intrebare.trebuie neaparat curatat inainye cu zat de cafea?nu este suficient numai dusul cald?multumesc.astept un raspuns
Bunica a spus…
Lavinia ma bucur tare mult ca ti-a folosit ideea mea :)
Pupici
Bunica a spus…
Adnana e bun, de ce sa nu fie? ;)
Bunica a spus…
Camelia masajul cu zat de cafea este exfoliant si ajuta la reducerea celulitei. Poti sa pui un pic de ulei de masline in zat ca sa fie mai emolient.
Borbala74 a spus…
salut
azi am incercat sa mi fac impachetarea,dar nu mi a iesit o pasta buna ptr intins,ce am gersit?
Bunica a spus…
Am raspuns mai sus la o intrebare asemanatoare: ca sa nu se taie procedezi ca la maioneza: amesteci praful cu sucul de lamaie cate putin si apoi pui tot putin cate putin ulei amestecand continuu. Trebuie sa folosesti un bol si o lingurita din plastic sau ceramica si nu din metal.
Doinita a spus…
Multumesc bunica,te astept in continuare cu idei noi! Te pup.
Roxana a spus…
Buna! Am incercat si eu acum pentru prima data impachetarile astea..acum am o intrebare? trebuie neaparat imediat dupa sa aplic o crema anticelulitica sau mai pot astepta? Faza e ca fac sport seara, aerobic to be exact si ma dau cu crema de regula dupa sport+dus, deci trebuie sa astept pana atunci. So? Thank you!
lorena a spus…
Salut, as vrea sa stiu si eu daca e vreo problema daca as face impachetarile de 2-3 ori pe saptamana?mersi mult:)
Anonim a spus…
Tocmai ce mi'am aplicat amestecatura asta;)), am adaugat in pasta de argila si 2 linguri de zat de cafea...nu are ce strica. M-am imbracat bine, si mi'am luat pantalonii de sauna, si o patura prin jurul meu...acum astept...Mimi.
Anonim a spus…
buna!argila de care sa fie ?ca este si argila pt masti ...si de uz intern...si nu stiu de care trebuie folosita...am mai auzit si de argila marina da nu stiu de unde se ia .ms mult
Anonim a spus…
super
Diana a spus…
Buna "Bunica", aceasta crema se poate tine pe partile cu probleme si in timp ce fac pe bicicleta?
eu a spus…
mie numi iese deloc bine aceasta crema... nui nimic daca o sa adaug o cantitate mai mare de ulei?
Anonim a spus…
buna! sunt elena ,va rog spuneti-mi si mie daca fac mai multe impachetari cu argila pe saptamana,sa spunem 3 este vreo problma? astept raspunsul tau,multumesc!
ana a spus…
Buna!!!iti multumesc pentru sfaturi bunica chiar a dat rezultate...si elena eu am facut aceste impachetari si de 2 ori pe zi si nu am patit nimic...desi nu prea mai pot face asta deoarece nu imi permite timpul...
Anonim a spus…
De maine seara , am sa incerc si eu aceste impachetari impreuna cu sport si o dieta regulata.O sa vin cu amanunte miercurea viitoare ;;).Va multumesc.
Anonim a spus…
Eu am ajustat putin reteta: am pus in storcatorul de fructe o lamaie si un grapefruit cu tot cu coaja, si jumatate in sucul rezultat l-am amestecat cu 3 plicuri de argila. Apoi am adaugat continutul a 8 plicuri de ceai verde cu lamaie - doar de asta aveam in casa. Amestecul fiind destul de lichid, am renuntat sa adaug ulei de masline. Dupa peeling cu zat de cafea proaspat, m-am "ambalat" in folie de plastic de la glezna pana la abdomen inclusiv, si astept cuminte sa isi faca efectul :). Carmen
Foarte bune toate articolele de pe acest blog!
Felicitari!
Ele a spus…
acum am cumparat si eu argila pudra, cea din foto si am de gand sa fac procedeul...exista cineva care a obtinut efecte bune pentru indepartarea/ameliorarea vergeturilor?? :( am unele foarte urate pentru ca am mancat prostii iarna asta si m-am ingrasat mult...kg-le se dau, dar vergeturile arata oribil :( ma intrebam daca e eficienta si in cazul lor? multumesc anticipat pt orice raspuns! :)
Anonim a spus…
impachetarile cu zat de cafea si ulei de masline sunt cele mai bune si te scapa de celulita intr-un timp fffff scurt...bafta...
Unknown a spus…
Buna...
Eu fac tratamente naturiste de toate felurile, inclusiv impachetari de slabit , anticelulitic, vergeturi tot ceea ce vor clientele! Impachetarile cu argila va asigur ca functioneaza foarte bine, si normal conteaza si dieta tinuta, adica fara McDonald's sau kfc sau stiu eu ce e este prin lume, mancare cat de cat sanatoasa!
Ultimele fete care au vrut impachetari au slabit una 12 si una 14 cm doar din 3 sedinte!
Multa bafta va doresc
Unknown a spus…
Buna,argila amestecata cu apa calduta e la fel de buna pentru celulita?

Postări populare