Mancare de praz cu masline

Ingrediente:
6 fire de praz
200g masline
ulei de masline
o lingurita de unt
3 linguri bulion
o lingura faina
o lingura zeama de lamaie

Preparare:
Se fierb maslinele in apa cat sa se moaie. Cu ocazia asta se mai si desareaza. Se incinge uleiul de masline impreuna cu untul intr-o cratita si se adauga prazul taiat bucati de 3-4cm lungime si maslinele scurse. Se calesc cateva minute dupa care se sting cu apa calda. Se lasa sa fiarba pana s-a muiat prazul. Se pune o lingura de faina desfacuta in apa, bulionul, zeama de lamaie si se potriveste de sare si piper. Se mai lasa 5-10 min si e gata.
Este o mancarica de sezon, numai buna in post. Are o dulceata aparte data de prazul tanar si nu mai vorbesc de gustul excelent!

Comentarii

Perfect Devil a spus…
mmm...ce bine arata, yum yum. diseara cand ajung acasa asta am de gand sa gatesc. arata super..unde mai pui ca simt si nevoia sa mai schimb 'meniul' obisnuit...pica la fix. imi place site-ul tau asa ca te-am adaugat in blogroll. am totusi o mica intrebare : cam cat dureaza sa fac mancarica asta? :)
Bunica a spus…
Ma bucur tare ca iti place ceea ce bucataresc eu pe aici!
Sa stii ca nu dureaza mult, prazul fierbe foarte repede si nici nu e bine sa-l lasi sa se sfarame si sa isi piarda toate vitaminele.
Nu m-am uitat pe ceas dar probabil depinde si de indemanarea bucatarului :)
Spor la treaba si sa-mi spui cum a iesit!
Perfect Devil a spus…
am sa iti spun. dat fiind ca este prima data cand fac, iar eu sunt o tipa mai migaloasa...banuiesc ca o sa dureze ceva, dar...nu ma grabesc nicaieri :) colegele mele de birou au zis ca or sa faca si el in w-end, ne-ai dat idei! tu cu site-ul tau! :* multam!

Postări populare