Batoane de granola

Nu stiu voi, dar noi avem mereu o problema cu masa de dimineata. Incercam sa mancam mai sanatos, sa renuntam la mezeluri si alte semipreparate, dar ne este greu sa le inlocuim cu altceva. Nu eram o fana a batoanelor cu cereale pentru ca mi se parea ca toate contin mult zahar si alte ingrediente nesanatoase dar cand am auzit de batoane facute in casa am zis sa le dau o sansa. M-a inspirat Ina, cu blogul ei Retete vegane, de la care am mai imprumutat multe idei bune si inainte. Si desi batoanele ei erau raw (a folosit aparatul de deshidratat in locul cuptorului), eu zic ca si varianta la cuptor este excelenta. 




Ingrediente:
1/2 cana ulei
1 mar
1/2 cana miere
6 curmale
1 lgt scortisoara
sare

2 cani nuca macinata
2 cani fulgi de ovaz macinati
1 cana seminte de in macinate
1 cana stafide
1 cana nuca de cocos
1 cana caise tocate
1/2 cana seminte susan
1/2 cana seminte floarea soarelui

Preparare:
Primele 6 ingrediente se baga la blender si se mixeaza pana cand se obtine un fel de sos fin. In acest sos se adauga restul ingredientelor si se amesteca bine. Coca rezultata se intinde intr-o tava, pe hartie de copt si se pune la cuptor la focul cel mai mic, pana se rumenesc un pic pe fund. Nu trebuie lasate prea mult pentru ca se ard. Sunt foarte bune dimineata, la o cafea, sau in timpul zilei pe post de snack. Sunt satioase si sanatoase.

Comentarii

Unknown a spus…
Arata foaret bine! Trebuie sa dea multa energie.
Bunica a spus…
Sa stii ca sunt foarte satioase, Daniela!
Daca mananci 2 batoane cu un pahar de lapte la micul dejun nu iti mai trebuie nimic :)
Maria a spus…
Am facut si eu 12 batoane adaptand reteta dupa ingredientele pe care le aveam in dulap (am folosit si fulgi de orez, muesli, mei, Inka) si au iesit delicioase.
Tocmai ce am mancat un baton cu lapte batut si pana diseara nu-mi mai trebuie ceva :D.
Cristina a spus…
Maria ma bucur tare mult ca ti-au placut
Anonim a spus…
Pot sa folosesc caise si curmale uscate sau trebuie sa fie neaparat proaspete.
Multumesc pt reteta!!
Monica
Bunica a spus…
Monica, este vorba de fructe uscate :)
Este greseala mea, am uitat sa precizez
Anonim a spus…
Bunico, am facut reteta ..am pus tot mai putin caisele, dar cand le-am taiat mi s-au faramat toate..le manananc cu lingurita...de ce oare?
In schimb sunt fff gustoase!!!
Monica
Bunica a spus…
Monica ai pus curmalele uscate? Ele leaga compozitia...
Nu stiu ce sa zic, de ce nu s-au legat
Maria a spus…
Monica, inteleg ca nu le-ai taiat inainte de a le pune la cuptor, cu dupa aceea. Cred ca din acest motiv s-au faramitat.

Postări populare