Ratatouille + Musaka = Love



Ce faci cand nu stii ce sa mai gatesti? Inventezi :) Ei bine, aceasta reteta nu este nici ratatouille nici musaka ci o combinatie intre cele doua. A iesit absolut delicioasa, ca sa nu mai vorbesc de cat de apetisant arata...

Ingrediente:
500g carne tocata de vita
o ceapa mare
4-5 catei de usturoi
o vanata mare taiata felii
un dovlecel taiat felii
3 cartofi taiati felii
1 ardei gras verde
1 gogosar rosu
2 rosii mari si bine coapte pentru sos
2 rosii mai tari pentru feliat
2 linguri bulion
patrunjel
ulei de masline
sare, piper, cimbru, busuioc


Preparare:
Ceapa taiata marunt se caleste in ulei de masline dupa care se adauga carnea, lasand sa fiarba inabusit. Dupa 15-20 min se adauga usturoiul si apoi rosiile curatate de coaja si taiate marunt. Se pune si sare, piper, cimbru, busuioc.
In paralel, se prajesc in alta tigaie feliile de cartofi, de dovlecel si de vinete, date cu putina sare. Probabil ca vinetele si dovlecelul ar fi mers fripte pe gratar dar ideea mi-a venit cand deja era prea tarziu. 
Cand toate ingredientele sunt pregatite, se ia o tava, se pune un strop de ulei de masline pe fundul ei si se incepe asamblarea: cate o felie de vanata, una de dovlecel, una de rosie, una de cartof, ardei, gogosar, sau in orice alta varianta preferati. Am facut astfel doua randuri de legume iar in mijloc am rasturnat carnea . Peste toata povestea am adaugat bulion desfacut in putina apa si usturoi pisat.
Tava a mers la cuptor pana cand au fost suficient de rumene legumele. O nebunie!

Comentarii

Anonim a spus…
sarut mana pentru masa ca a fost buna si gustoasa si bucatareasa frumoasa.foarte util blogul
Bunica a spus…
@ furios4you
Sa cresti mare! Si te mai astept pe la mine :)
wine and knives a spus…
frumoase poze. felicitari.
LauraAdamache a spus…
Draga mea Bunica neaparat am sa fac reteta asta. E inedita si cred ca este minunata.
Te asteapta la mine pe blog o mica surpriza!!
Sper sa it placa!! Pupicei!

http://adamache-laura.blogspot.com/2010/09/bloguri-noi-bloguri-minunate-bloguri-de.html
Lia a spus…
Nu e greu sa te pierzi prin blogosfera
culinara.
Multumesc Laurei Adamache ca mi-a deschis usa blogului tau,care este intr-adevar exceptional.
Bunica a spus…
Wine and Knives...multumesc! :)
Bunica a spus…
Draga Laura, am vazut surpriza ta inainte sa vad comentariul :))
Iti multumesc inca o data si aici si iti urez multa inspiratie in bucatarie...astept urmatoarea reteta :D
Bunica a spus…
Lia, bine ai venit!
Iti multumesc si te astept cu drag de fiecare data pe Raft
Exceptionala reteta, ca intregul blog de altfel! Mi-ar placea sa facem schimb de link-uri daca va face placere bine-nteles: http://anita-albu.blogspot.com/
Toate cele bune si inspiratie in bucatarie va doresc!
Bunica a spus…
Multumesc, Anita!
Facem schimb, sigur ca da.

Postări populare