Cartofi Hasselback


Ingrediente:
cartofi
unt
ulei de masline 
sare
cimbru, boia de ardei 

Preparare:
Se fac foarte simplu...se curata cartofii de coaja si apoi se taie felii subtiri pe trei sferturi din adancime (deci nu  se taie feliile pana jos, trebuie sa ramana agatate unele de altele).
Se sareaza, se condimenteaza dupa preferinta (recomand boiaua pentru culoare) si se stropesc cu ulei de masline si unt topit (se poate renunta la unt daca ii faci de post). Se pun intr-o tava in care eu am pus si o cana de apa ca sa fiu sigura ca se patrund si se dau la cuptor la foc mediu pana cand devin aurii la exterior si moi in interior.
Sunt foarte haiosi si prezentabili, numai buni pentru o masa festiva. Pentru a-i face mai deosebiti se pot pune felii de sunca sau cascaval sau orice altceva intre feliile de cartofi inainte de a-i baga la cuptor. 

Comentarii

Lia a spus…
Sunt tare draguti asa plisatzi. :)
Bunica a spus…
Multumesc Lia!
Pe romaneste inseamna cartofi acordeon...cam seamana
B85CSP a spus…
An Nou fericit si imbelsugat! Am facut senzatie cu acesti cartofi la masa de Revelion. Pe ai mei i-am umplut cu feliute de kaiser. Aratau ca niste arici :) plus ca au iesit si foarte buni la gust.
Bunica a spus…
@B85CSP
La multi ani! Tare ma bucur ca ti-au placut cartofiorii astia :) Cred ca au fost foarte buni cu ceva carnita printre ei...
Anonim a spus…
...au un aspect foarte elegant!!complimenti!in saptamana am oaspeti,sper sa fac o buna impresie...multumesc..si.. ne mai auzim.Mihaela,Italy

Postări populare