Farfalle, ciuperci, harissa si caju


Ce au in comun? In nici un caz originea :) As putea zice ca farfuria mea...
Am luat o mana de ciuperci, le-am curatat si le-am taiat feliute, am incins o tigaie in care am pus ulei de masline si un strop de harissa, am trantit ciupercile, am maruntit niste caju (pentru textura crocanta), l-am aruncat si pe el spre final in tigaie, am pus putina sare, ceva busuioc uscat si gata! Cu niste paste simpatice foc in forma de fluturasi parca ziua este mai frumoasa :)
Pofta buna si la multi ani indragostiti :)

Comentarii

A-si papa paste dimineata la pranz si seara, atat de mult imi plac:) Felicitari pentru fotografie e faina tare:)
Bunica a spus…
Multumesc frumos, Anita :)
Bianca a spus…
Deliciossssss!!!!!!!
Bunica a spus…
Ma bucur ca iti place Bianca :)
Elena Toma a spus…
Chiar este interesanta combinatia! Si eu care stateam cu pasta harissa si nu m-am gandit sa pun un pic si intr-un astfel de preparat, desi gustul picant imi place... Buuun.
Bunica a spus…
Elena, eu am inceput sa pun in orice harissa :D
Imi place f tare...

Postări populare