Salata mea de vinete / Eggplant Salad, my way

For english version, scroll down the page 

Salata de vinete simpla, facuta doar cu ulei si ceapa, nu imi place in mod deosebit. Imi place cea cu maioneza, are o textura cremoasa si este mai buna la gust. Din pacate maioneza este grea si nu este indicata pentru toata lumea, mai ales pentru copii. Asa ca mi-a venit ideea sa pun iaurt. A iesit excelenta, un pic acrisoara, foarte cremoasa. Cred ca ar merge bine si cu smantana.

Ingrediente:
o punga de vinete congelate
100ml ulei
3-4 linguri iaurt
sare

Preparare:
Vinetele se decongeleaza. Daca folositi vinete proaspete, le puteti coace in cuptor, pe grill ori intr-o tava acoperita cu hartie de copt. Vinetele decongelate se amesteca cu ulei turnat cate putin, exact ca la maioneza. Se sareaza. Eu adaug la salata si cateva linguri de iaurt, in loc de maioneza sau lamaie, am descoperit de curand varianta asta si mi-a placut foarte tare. Se serveste pe felii de paine iar vara este delicioasa langa o rosie dulce si coapta bine.

Ingredients: 1 frozed eggplant pack, 100 ml sunflower oil, 3-4 tbsp plain yoghurt, salt
Method: Defrost the eggplant. Add the sunflower oil little by little, stirring vigorously. Season with salt and add the yoghurt. Stir again. Serve on bread with a tomato slice.

Comentarii

Lia a spus…
Da. Salata de vinete cu smantana se
numeste Caviar de vinete.
Am vazut-o prima data la Maya si mi se pare ca e reteta lui Gordon Ramsay.
Aubergine caviar.
Am facut si eu si e delicioasa.
gaby's blog a spus…
eu iubesc salata de vinete imi place si cea doar cu ceapa si ulei dar si cu maioneza insa mai rar cum spui si tu.

Nu am incercat cu iaurt sau smantana am sa incerc in curand!
Arata foarte bine salata ta!
Bunica a spus…
Lia, nu stiam ca asa se cheama...eu credeam ca aubergine caviar este cu usturoi si zeama de lamaie dar fara smantana. In orice caz, de buna clar e buna!
Am intrat si eu pe blogul Mayei acum ca mi-ai zis si suna bine rau si reteta ei asa ca abia astept sa o fac
Bunica a spus…
Gaby sa-mi spui cum a fost :) Eu am ramas surpinsa ce buna era
Pupici
Lia a spus…
Ce iaurt ai folosit ?
Ce grasime are ?
Intreb,pentru ca a iesit foarte cremosa reteta ta.
Ma tem ca un iaurt banal ar strica compozitia.Cred ca ar iesi apoasa.
Oricum o incaerc la prima punga de
vinete pe care o decongelez.
Pup.
Bunica a spus…
Scumpa am folosit un tnuva cu 4% grasime,e mai dens parca decat altele.
Probabil ca ai dreptate ca se poate sa iasa apoasa si mai mult ca sigur ca smantana e mai potrivita pt crema asta (sau mascarpone ma gandeam acum).
Oricum la noi nu a rezistat suficient de mult incat sa ajunga sa se flescaiasca :)
Mrs. Green Foot a spus…
Foarte faina prezentarea! Ai facut chef? Intreb pentru ca arata perfect pentru un aperitiv de senzatie.
Bunica a spus…
Mrs. da, la un chef le-am facut dar un chef de acum vreo 2 saptamani :)

Postări populare