Omleta cu dovlecei si cascaval de capra / Zucchini and Goat Cheese Omelet

For english version, scroll down the page

 Pentru ca mi-a facut pofta Anna cu a ei pizza cu dovlecei dar lenea e mare si pizza nu se face singura :P am improvizat o omleta :D 
Luati de vedeti aici:


Ingrediente:
 cateva feliute de zucchini taiate subtire, cat sa acopere fundul unei tigai intr-un singur strat
cateva feliute de cascaval de capra (m-am indragostit de el, e super bun)
2 oua
sare, piper, fulgi de chilli sau ce condimente va mai plac

Preparare:
Cum ziceam, dovleceii se pun intr-un singur strat intr-o tigaie incinsa si unsa cu ulei. Se prajesc pe o parte, se intorc, se pun feliile de cascaval, se toarna si ouale batute bine cu condimentele si se lasa la prajit. Se intoarce si pe cealalta parte si se mai tine 1-2 minute pe foc. Se devoreaza fierbinte :)
O zi cu soare va doresc!

Ingredients: a few zucchini slices, goat cheese, 2 eggs, salt, pepper, chilli flakes 
Method: Fry the zucchini slices in some oil on one side, turn them on the other side, add the cheese, add the beaten eggs, add the spices and let to cook for a few minutes. Turn the omelet on the other side and let it on fire for another 2 minutes. Serve hot.

Comentarii

Lia a spus…
Cristina,

Si eu am acum o faza cu dovlecei.:)
I-as pune in orice.
In omleta sunt deliciosi.
Bunica a spus…
Eu nu am mai mancat niciodata omleta cu dovlecei :) Dar mi-am imaginat ca daca merg la pizza trebuie sa fie buni si cu oua...si au fost!!! :D
Culinar a spus…
Mie mi s-a facut pofta uitandu-ma pe blogul tau la retete. Viziteaza-ma si pe mine, daca vrei.

Postări populare