Orez cu de toate

In ultima vreme m-a lovit o lene groaznica. Sa scriu aici, sa ii citesc pe altii, sa gatesc, sa mananc, sa respir...cred ca mi se trage de la vreme (normal, pe cine sa dau vina? :) Asa ca zilele trecute ma uitam eu in frigider si nu gaseam nimic comestibil decat niste orez vechi, fiert cu niste mazare, si cateva feliute de kaiser care erau pe punctul de a expira. Asa ca am facut repede ceva chinezarie sau amestecatura sau cum vreti sa-i ziceti, oricum buna a fost si gata cat ai zice LENE :)

Orez cu de toate by raftul bunicii
Ingrediente:
 orez fiert
 mazare fiarta
omleta din 2 oua
cateva felii de kaiser
sos soia, sos de stridii
cateva frunze de leurda sau cativa catei de usturoi sau ambele :P
 cascaval ras

Preparare:
Am prajit kaiserul in putin ulei. L-am scos pe o farfurie si in acelasi ulei am prajit omleta. Am scos-o si pe ea deoaprte si am taiat-o fasii. Am mai adaugat ulei in tigaie si am pus orezul si mazarea 2 minute pe foc mare. Am stins cu sosurile (cate o lingura din fiecare), am pus omleta si kaiserul, am lasat inca 2 minute, am pus leurda taiata fin si cascavalul ras, am amestecat bine si am mancat intr-o mare lene :)

Comentarii

Mariana a spus…
Asa sunt si eu(simt ca tine)hi,hi!
Mincarica usoara si repejoara,gust garntat(bun)timp de preparare cit ai zice:lene!
Cred ca e astenia de primavara, exact asa ma simt si eu...arata foarte bine mancarica, simplu si rapid :) Weekend placut!
Lia a spus…
Cristina,

Sa stii ca si eu trec prin starea ta.
Dorm dupa masa,iar seara la zece mi se inchid ochii.
Ma misc ca o molusca.Eu credeam ca e din cauza de babism.
Dar daca si tu patesti la fel,m-am revigorat.:)
Ce ai facut tu acolo e Rizi-Bizi cu omleta.
Si e foarte bun.
Bunica a spus…
Multumesc Alina :)
Weekend frumos si tie!
Bunica a spus…
Lia babismul vine la orice varsta :P
Pupici
alexandrescudani a spus…
Nu esti singura care se simte lovita de lene. Eu, pe deasupra, n-am incotro si tre sa ma moblizez pe alte proiecte de la servici si asa am ajuns sa-mi scurtez timpul pentru lucrurile care-mi fac placere: cum e fi-miu sau blogul...o sa treaca si la tine si la restul cand se va termina si ameteala asta de vreme, criza financiara, si altele.
Cat despre mancarica, delicios arata si se prepara usor.
Week-end placut!
Bunica a spus…
Mariana, mersi de vizita
Pup!
Bunica a spus…
Daniela, ma bucur sa te vad pe la mine :) Ti-am simtit lipsa...
Weekend frumos si tie si mult timp liber sa-l petreci cu baietelul tau :)

Postări populare