Fasole verde cu pui

Weekendul este pe sfarsite si ma grabesc sa va dau o reteta clasica si simpla dar extrem de buna, un fel pe care noi il mancam foarte des, aproape in fiecare saptamana. Iese la fel de bun si cu fasole proaspata si cu cea congelata si e una din favoritele mele si pentru ca se pregateste una-doua. 

Fasole verde cu pui

Asadar: am luat una bucata piept de pui pe care am taiat-o in bucatele mai marunte, am incins ulei intr-o tigaie si am calit carnea la foc mare. Am scos-o intr-un vas si in aceeasi tigaie am pus niste ceapa tocata marunt, pe care am lasat-o la sticlit, am stins cu putina supa si am pus fasolea verde, curatata si taiata in jumatati. Am mai pus supa cat sa acopere fasolea si am lasat la foc mic 15-20 minute. Am adaugat si carnita, am mai lasat sa dea un clocot, timp in care am pregatit sosul: 2-3 rosii proaspete si dulci curatate de coaja si taiate marunt, o lingura de bulion (asta e optional), sare si piper proaspat macinat. Totul turnat peste fasolea din tigaie si lasat cateva minute sa ne combine aromele. La final am stins focul si am presarat marar mult.
Pofta buna si saptamana usoara!

PS: am uitat sa spun de usturoi! Spre final, odata cu rosiile se pune usturoi...mult usturoi :)
Pupici

Comentarii

Arata delicios! si merge perfect la un pranz de duminica :) mersi de reteta, pupici si o saptamana frumoasa iti doresc!
ladys cosmetice a spus…
Interesat/a de un schimb de link ?
Liana10 a spus…
Buna trebuie sa fi fost si gustoasa ;-)
Bunica a spus…
Mersi si pupici si tie Alina!
Bunica a spus…
Liana da, e tare buna :)
Lavinia a spus…
Ce bunatate! Acum am pus-o pe foc si abia astept sa o savurez. Multumesc de idee, chiar nu mai stiam ce sa gatesc.
Bunica a spus…
Super Lavinia :) Ma bucur ca te-am ajutat nitel
Pofta buna!
Lia a spus…
E una din mancarurile mele preferate.Vara nu lipseste din meniu.
Am mostenit-o de la mama care o facea des .:)
A ta arata exceptional.Mmmmm.
Ii simt gustul .
Bunica a spus…
Lia esti o scumpa!
Asa-i ca e buna rau :)

Postări populare