Budinca de paine

Aceasta reteta o am de pe site-ul lui Jamie Oliver. Eram putin sceptica la inceput de combinatia asta, paine cu budinca, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant, este absolut DELICIOASA!
Se face incredibil de usor, chiar si cea mai neexperimentata persoana se poate descurca cu acest desert. Si nimeni nu o sa creada ca baza e paine :)

Ingrediente: (pentru un vas mic de 20cm diametru - mi-era teama ca n-o sa-mi placa)
8 felii de paine (eu am pus Bongrana graham)
unt pentru uns feliile de paine
1 ou
150 ml lapte
150 ml smantana
vanilie
coaja de portocala razuita cu aparatul de curatat legume (este obligatorie, ii da cel mai bun gust posibil)
zahar dupa preferinta (eu am pus vreo 2 linguri)

Preparare:
Se amesteca toate ingredientele. Feliile de paine se taie (sau nu) pe diagonala sau in orice alt fel preferati si se ung cu unt. Se ia un vas termorezistent si se unge si el cu unt. Se pun feliile de paine in amestecul de ou cu lapte, se inmoaie bine cat sa absoarba lichidul si apoi se aseaza unele peste altele in vas. Se toarna restul de lichid peste ele incet, pentru a se imbiba cat mai bine. Se pun la cuptor 30 min dupa care se presara cu zahar si se mai baga 10 min cu focul dat mai tare pentru a se rumeni.

Sincer, nu ma asteptam sa fie atat de buna.
Data viitoare voi incerca reteta cu felii de cozonac sau panettone.

Comentarii

Lia a spus…
Da stiu budinca asta .
E varianta simpla parfumata cu vanilie,lamaie si portocala.
O nebunie.
Daca incep dintr-un capat al vasului,nu ma mai opresc pana la celalalt.
Mai patesc asa cu inghetata.:)
Bunica de la Cluj mi=o facea cu cornuri de un leu cinzeci.
Cornurile cele mai fine,care se faceau cu unt.
Ea ca sa fie mai Clujeanca,punea si visine.
Bunica a spus…
Frumos :))
La mine noroc cu Jamie
Cirmicica a spus…
Si eu stiu reteta,imi place mult,eu am facut cu cozonac ramas de paste...

Postări populare