Mancare de pui cu legume

Ingrediente:
pui (pulpe, piept - eu am avut 2 pulpe maaari de tara)
o ceapa
o ceasca de mazare
o ceasca de fasole verde
2 morcovi
o telina mica
un pastarnac
un ardei gras
o conserva de rosii in bulion
patrunjel
sare, piper


Preparare:
Am fiert carnea in oala sub presiune. Din zeama am facut o supa cu galuste. Am mai pastrat cateva polonice de zeama si pentru mancare.
Am tocat toate legumele: ceapa si ardeiul marunt, cartofii, telina, pastranacul felii. Mazarea si fasolea le-am luat la punga, congelate. Am pus ulei intr-o cratita si am calit ceapa, am adaugat ardeiul si apoi am stins cu supa. Am pus si restul de legume si am lasat sa fiarba 10-15 min. Apoi am dezosat carnea, am taiat-o bucati mici si am amestecat-o cu legumele. Am lasat sa fiarba cu capac pana cand s-au facut bine. Atunci am adaugat si conserva de rosii, sarea si piperul si am mai lasat pe foc 10 min.

Comentarii

Postări populare