Biscuiti cu prune si stafide

M-am apucat sa fac niste biscuiti...din ce aveam in casa :) Nici nu stiu exact ce cantitati am folosit! Dar au iesit asa buuuni incat trebuie sa ma straduiesc sa incropesc o reteta pentru voi :) Oricum, nu cred ca veti da gres daca veti mai modifica din cantitati. Asadar:

Ingrediente:
200g faina de cereale amestecate
100g fulgi de ovaz
un pumn mai mare de prune uscate
alt pumn de stafide
2 cubulete de unt
1 ou
cateva linguri de lapte
un pic de sare
un varf de lingurita praf de copt

Preparare:
Am amestecat faina cu fulgii, sarea, fructele, praful de copt si untul. Am framantat putin, am pus oul si am framantat iar adaugand cate putin lapte cald, pana a rezultat o coca suficient de maleabila dar care nu se mai prindea de maini. Daca se prinde nu va impacientati, mai puneti faina. Am pus hartie de copt intr-o tava si am intins aluatul cu mana pana in margini. L-am dat la cuptor la foc mic 20min. Trebuie verificat sa nu se arda.
Cred ca merge si cu alune pisate, nuci, si alte fructe confiate. Nu am pus zahar pentru ca mi s-au parut destul de dulci fructele, dar se poate pune dupa gust, eventual inlocuit cu miere.
O bunatate!

Comentarii

Anonim a spus…
Vincent, nu-i da apa la moara dom'soarei ca saraca nu o sa mai doarma noaptea; o sa uite de sot, o sa uite de copil si-o sa stea cat e ziua de lunga pe blog si-o sa faca retete sa bucure internetu :)))

si 2, mesaj pentru bunica....parca am vorbit sa spui lumii ca biscuitii sunt nasoi :P
Bunica a spus…
@Vincent
Sunt deja inscrisa pe site. Multumesc de invitatie.
Bunica a spus…
@Anonim
Vezi ca iti tai portia de aripioare la tigaie...spune adevarul :)
Si da-ti si numele daca tot lasi comentarii :P

Postări populare