Cheescake fara foc

 
Zilele astea aveam pofta de ceva dulce dar ma gandeam cu groaza ca trebuie sa deschid cuptorul. Asa ca m-am uitat prin frigider si am facut repejor bunatatea asta de cheescake, fara sa pun nimic pe foc. 

Ingrediente:
Pentru stratul maro:
o cana de nuci
vreo 4-5 prune uscate
o mana de stafide
2-3 linguri de miere
un pic de esenta de vanilie
ceva coaja de portocale razuita

Pentru stratul alb:
branza de vaci
miere
(in proportia dorita)

Pentru ciocolata:
o bucata de unt topit
2 linguri de cacao
2 linguri miere

Preparare:
Am preparat intai stratul maro: am bagat in blender toate ingredientele pana a rezultat o pasta mai tare pe care am presat-o apoi pe fundul unui bol acoperit cu folie alimentara.
Am bagat la congelator.
Intre timp, am pus branza cu miere in blender si a iesit o pasta mai moale pe care am turnat-o deasupra celei din congelator. Am lasat in continuare sa se intareasca.
Pentru glazura am topit untul in microunde si l-am amestecat cu restul ingredientelor. Daca vi se pare prea dulce puteti micsora cantitatea de miere din fiecare strat.
Dupa vreo 30-45 min am scos bolul din congelator, l-am rasturnat pe o farfurie si am turnat glazura. L-am mai tinut la frigider de data asta cam 1 ora pana s-a intarit. 
A fost foarte usor de facut, foarte sanatos si foarte foarte bun!

Comentarii

Postări populare