Legume la cuptor

Sa va povestesc care este modalitatea mea favorita de a prepara legumele. Este foarte simplu si deosebit de gustos, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca este si cat se poate de sanatos.

Ingrediente:
2 morcovi taiati fasii subtiri pe lung
2 dovlecei taiati fasii pe lung (mai groase decat morcovii)
un pumn de mazare (am avut congelata)
un pumn de fasole verde (tot congelata)
2-3 cartofi taiati cubulete mici
cateva ciuperci taiate si ele cubulete
2 ardei taiati fasii
ceapa, telina, pastarnac daca va plac, mie nu asa ca nu am pus
sare, piper si tarhon
sos de soia
ulei de masline
2-3 catei de usturoi

Preparare:
Se amesteca legumele taiate cu sosul format din ulei, soia, usturoi, sare, piper si tarhon. Le puteti amesteca cu mainile intr-un castron mai mare pentru a se putea distribui sosul uniform pe fiecare bucatica. Apoi se pun legumele intr-o tava mai mare acoperita cu hartie de copt (eu am una imensa, de teflon si nu mai pun hartie) intr-un strat nu prea gros. Daca sunt prea multe mai bine le faceti in 2 randuri sau puneti in 2 tavi pentru a se rumeni cum trebuie.
Mai ramane sa le bagati la cuptor la foc potrivit pana sunt suficient de rumene pentru gustul vostru.

Comentarii

ducu a spus…
mmmmmmmmmmmmm.............
nu oferi cumva si servicii de catering ????
Bunica a spus…
Inca nu...cine stie :)

Postări populare