Vine vine primavara cu bunatati!

Bine, a venit deja, stiu stiu:)
Dar ce frumoasa e cand vine cu atatea bunatati!
Ador sa merg in perioada asta in piata, sa imi umplu bratele cu tot felul de ierburi frumos colorate si sa imi organizez pe loc o mica gradinita la mine in bucatarie!
Am o singura nemultumire...ca nu au aparut inca rosiile cele zemoase si dulci! Mai am un pic de asteptat.

Va prezint asadar pranzul meu de astazi care sper din toata inima sa va faca o pofta groaznica: salata verde (multa), ardei rosu, ridichi, masline, ceapa verde, ulei de masline si otet de mere.

Pofta buna!!!
Si daca dati o tura prin piete, astept parerile voastre :)

Comentarii

Unknown a spus…
Sant de aceas parere cu tine.Ceapa verde usturoi verde salatele...parca nu mai ai pofta de mancare doar de salate!
Foarte buna salata ta!
O zi buna!
Perfect Devil a spus…
he he :) asta am mancat si eu aseara. salata verde cu ridichi si ceapa verde. nu am mai pus masline si alte cele ca mi-a fost lene sa mai ies din casa :P dar a fost delicioasa. abia asteptam sa o infulec!
cat despre piete...sunt pline cu de toate. iubesc perioada asta a anului cand gasesti absolut tot ce vrei :x
Bunica a spus…
Asa este Daniela, cand vezi atata culoare si prospetime zau ca nu iti vine sa mai mananci altceva...
Te pup!
Bunica a spus…
@Perfect Devil
Din fericire suntem abia la inceput :)
Ne asteapta cateva luni in care avem la dispozitie tot ce ne dorim...
Cumparaturi placute si pofta buna :)
Anonim a spus…
Delicios, as zice. Tot vreau sa mai dau din kilogramele depuse, cu maaare grija, pe coapse, dupa nastere.
Hai ca te mai astept cu retete usoare. Pup.
Bunica a spus…
Draga Daniela, si eu ma pot "lauda" cu acelasi lucru din pacate...
Stai pe aproape ca am de gand sa profit din plin de verdeturile aparute!

Postări populare