Ciocolata raw

Tot cautand pe net, am dat peste un site foarte interesant: Retete vegane de unde am plecat cu o gramada de idei pe care de-abia astept sa le pun in practica.
Deocamdata, am facut aceasta ciocolata care, pe langa faptul ca este vegana mai este facuta si total fara foc.



Ingrediente:
4lg ulei de palmier (se gaseste in orice hypermarket)
1 avocado
1 cana de apa sau dupa ochi
esenta de vanilie
3 lg miere
1 cana de migdale
75gr cacao pudra

Preparare:
Se baga in mixer toate ingredientele si se transforma in pasta. Apa nu se pune toata de la inceput ci se adauga cate putin pentru a nu iesi o pasta prea fluida. Uleiul de palmier trebuie sa fie lichid - la frig se intareste asa ca trebuie tinut intr-un loc cald inainte de a-l folosi.
Se ung cu putin ulei de floarea soarelui ceva forme pentru cuburile de gheata (eu am folosit tavita in care tin oua :) si se pune crema. Se da la frigider/congelator pana se intareste. Este excelenta, foarte usor de preparat, de post si nu contine zahar deci poti manca fara mustrari de constiinta :) La gust este aproape la fel ca o crema de ciocolata doar ca se simte un usor gust de avocado. Este foarte foarte cremoasa.
Multumesc Ina!

Comentarii

Vero a spus…
Foarte draguta reteta, iar pentru cei care nu sufera avocado (de pilda eu) se poate inlocui in mod fericit cu banana.

Eu aproape zilnic imi fac ciocolata din banana, cacao, miere si un pic de apa, uneori mai pun si curmale sau unt de cocos, alteori scortisoara, praf de vanilie sau chili.

Si migdalele pot fi inlocuite cu caju (care da acel gust similar laptelui praf existent in ciocolata conventionala) sau cu alune de padure. Yummy!

Postări populare