Coaste de miel cu rozmarin

Pentru ca de Paste am fost plecati prin vizite nu prea am gatit si mi-a ramas in congelator toata carnea de miel. Asa ca m-am gandit sa profit si am facut aceasta friptura din coaste cu rozmarin...o nebunie!

Ingrediente:
Pentru marinada:
coaste de miel
2 lg mustar
usturoi
rozmarin
2 lg ulei de masline
sare, piper
1/2 cana vin 

Pentru tava:
1 lg ulei de masline
o bucata de unt
o legatura sau 2 ceapa verde 
supa de carne sau apa


Preparare:
Se taie pielitele dintre coaste in partea cu mai putin carne si se scoate de pe oase. Eu nu am avut rabdare sa o scot asa ca doar le-am despartit. Se pune carnea la marinat in amestecul respectiv timp de 30min-1h, la frigider.
Se pune hartie de copt intr-o tava, se aseaza coastele una intr-alta si se adauga si restul de ingrediente. Oasele expuse trebuie invelite in folie alimentara, altfel se pot arde. Se baga la cuptor la foc mediu pana se patrunde (cca 1h), se scoate folia de pe oase si se mai lasa 10 min la foc mai mare pana se rumeneste bine. 
Este absolut delicioasa daca iti place mielul!

Comentarii

Anonim a spus…
Super reteta. Cum imi iau niste coaste de miel o fa si postez si eu.;)
Bunica a spus…
Daniela, sa imi zici cum ti-a placut!
Chiar nu stiu de ce nu mancam si in timpul anului miel, pentru ca este delicios...

Postări populare