Polenta sau mamaliga cu unt


Nu o sa ma apuc acum sa va spun retetea mamaligii pentru ca presupun ca toata lumea o stie...
Dar, in general, noi eram obisnuiti sa facem mamaliga simpla, din malai si apa. 
Recent am vazut la televizor un bucatar care a facut o mamaliga in care a adaugat o bucata buna de unt si un pumn de parmezan ras si ideea mi s-a parut excelenta. Stiu ca si noi avem varianta de mamaliga cu branza si smantana dar este o mica diferenta pentru ca noi le adaugam peste mamaliga deja preparata.
Ca sa nu mai lungesc vorba, am pus apa cu sare la fiert, cand a dat in fiert am adaugat malaiul, am lasat sa se ingroasa, moment in care am adaugat untul si parmezanul, amestecand vartos. 
Nu este mare filozofie, doar un alt mod de a prepara mamaliga. Are un gust foarte bun si merge pe post de garnitura pentru multe feluri de fripturi, sarmale, tocanite. Ca sa fiu sincera, era asa de buna incat eu am mancat-o goala alaturi de o salata verde :)

Comentarii

Gand_licitat a spus…
te rog, modifica-mi url-ul in bloglist.

m-am mutat pe http://www.gandlicitat.ro

multumesc !
Bunica a spus…
Am schimbat
Bafta cu noul blog!
Si te mai astept pe la mine...

Postări populare