Tarta cu branza


Tarta asta a mers pe principiul "vezi ca ti se strica in frigider", si anume branza multa - de vaci si mai sarata. Asa ca am faramitat-o bine (erau sa zic vreo 500g de branza de vaci si vreo 200 de branza sarata) si am amestecat-o cu 4 oua, o smantana cu aceeasi soarta ca si branza, o cana mica de zahar, zahar vanilat homemade si ceva coaja de lamaie.
Am luat niste foi de placinta de la supermarket (cu gand sa fac strudel) si cand le-am dezghetat am descoperit ca era aluat pentru foietaj :)...Si uite asa a ajuns strudelul tarta: am intins foaia pe fundul vasului, i-am taiat marginile, am pus umplutura (care aproape ca a dat pe afara cand s-a umflat in cuptor) iar marginile taiate le-am folosit pentru a face grilajul pe deasupra. Am presarat peste toata povestea un pumn generos de zahar brun si niste scortisoara macinata. Apoi la cuptor la foc mediu pana a devenit rumena si frumoasa.
A fost cea mai buna tarta ever! Compozitia nu prea dulce, mai degraba sarata, impreuna cu zaharul de deasupra si cu aluatul crocant sunt yummmy!

Comentarii

Postări populare