Cartofi caramelizati...and stuff


Deci oficial sunt cei mai buni cartofi la cuptor pe care i-am mancat! Si da, sunt modesta :)))
Dupa ce m-am invartit jumatate de ora prin bucatarie, gandindu-ma ce sa mai fac de mancare, mi-am adus aminte de tajine-le cu pui pe care l-am facut mai demult...si pe care l-am visat noaptea de bun ce era. 
Asa ca m-am apucat sa compun urmatoarea reteta: 

Ingrediente:
1.5 kg cartofi
3 cepe
2 ardei (de fapt au fost gogosari dar cred ca foarte buni sunt capia)
un pumn stafide
6 curmale deshidratate
o lingura miere
scortisoara
sare, piper
sos soia
ulei
2 catei de usturoi

Preparare:
Am fiert cartofii pe jumatate si apoi i-am taiat bucati potrivit de mari. Gogosarii i-am taiat felii, ceapa am taiat-o in 4, am adaugat stafidele si curmalele si am condimentat cu restul ingredientelor. Am stropit totul cu ulei din belsug si cu o cana cu apa in care au fiert cartofii. Toate au mers apoi intr-o tava tapetata cu hartie. Le-am tinut la cuptor la foc mediu, intorcand din cand in cand si mai adaugand apa daca ramaneau fara zeama. Intr-un final legumele s-au caramelizat si s-au patruns exact cat trebuie. 
Au fost o nebunie, langa ceva pui cu mujdei si o salata verde...

Comentarii

Anonim a spus…
Foarte gustosi!
Bunica a spus…
Ma bucur :))) Sa mai incerci si alte retete ;)

Postări populare