Banane caramel cu iaurt


Un desert simplu, rapid si delicios pentru care nu aveti nevoie decat de urmatoarele:

Ingrediente:
3 banane taiate in felii
4 linguri zahar
unt
scortisoara
alune, fistic, nuci, migdale daca va plac
iaurt 

Preparare:
Topiti untul intr-o tigaie neaderenta apoi adaugati zaharul si amestecati bine. Adaugati bananele date cu scortisoara si daca doriti nucile. Nu se tin mult pe foc, numai pana cand se caramelizeaza sosul, dupa care le intoarceti si pe partea cealalta si le mai lasati 1-2 minute. Se servesc calde, alaturi de un iaurt. 
Pofta buna!

Comentarii

Anonim a spus…
Ce bine arata!
Irina a spus…
Un desert excelent, pe gustul meu!
Bunica a spus…
@mamasiiubita: Multumesc! :)
Bunica a spus…
@Irina: Ma bucur tare mult ca m-ai vizitat...te mai astept!
tudor a spus…
arat delicios, cu siguranta o sa incerc si eu maine, imi plac bananele insa nu prea stiu retete cu ele. Multumesc pentru prezentare!
Bunica a spus…
Si eu iti multumesc Tudor pentru vizita!
Anonim a spus…
Chiar sunt bune...eu fac de mult si de fiecare data fii-mea linge farfuria! Eu cred ca sunt prea dulci...de asta pun mult lime. E delicioasa!
Anonim a spus…
Au iesit delicioase, multumesc! ☺

Postări populare