Peste marinat


Ingrediente:
un borcan mai maricel
macrou congelat
masline
ceapa

Pentru marinada:
apa cat sa acopere pestele in borcan
1 lingurita de sare la 1l apa
1 lingura ulei la 1l apa
1 cana de otet la 1l apa
boabe de piper
boabe de mustar
foi de dafin

Preparare:
Bucatile de peste se dezgheata, se curata de intestine, se taie coada si capul si apoi se prajesc in ulei. 
Separat se prepara marinada: Se fierbe apa impreuna cu restul ingredientelor, pana cand da un clocot. Se lasa un pic la racit. In borcan, se pune pestele, se adauga ceapa taiata solzisori si maslinele fara samburi si se toarna marinada calduta, cat sa se acopere pestele. Se inchide borcanul si se tine la frigider 2-3 zile, dupa care poate fi consumat. Se poate pastra in frigider chiar si 3 saptamani. 
Este extraordinar de bun!

Comentarii

Unknown a spus…
mm ce pofta imi face,trebuie sa dau la mama reteta asta:)
Bunica a spus…
Mihai, asta este reteta bunicului meu...iese cel mai bun peste marinat pe care l-am mancat vreodata...nu o sa iti para rau ;)
Andreea a spus…
Imi plac atat de mult pozele tale...si ai niste retete tare interesante! Felicitari!Am sa te vizitez mai des de acum incolo. Treci si pe la mine daca iti face placere. O seara minunata!
Bunica a spus…
Mutumesc de vizita Andreea! Te astept cu placere si alta data!

Postări populare