Salata de sfecla rosie


Sfecla rosie este foarte sanatoasa, avand proprietati de detoxifiere si mineralizare, este plina de vitamine si este foarte buna daca suferiti de anemie. Mie imi place foarte tare sfecla coapta pentru ca isi pastreaza cel mai bine vitaminele si roseata specifica, prin copt devenind foarte dulce si aromata. 
Pentru o salata delicioasa nu aveti decat sa spalati bine sfeclele si sa le puneti intr-o tava, in cuptor, la foc mic, pana cand intra usor furculita in ele. Se lasa la racit si apoi se curata foarte usor coaja. Se rade sfecla sau se taie cubulete, felii, cum doriti si se stropeste cu un sos din ulei, otet si sare. Foarte buna este si cu hrean ras. 
Atentie mare pt ca pateaza...iremediabil :) Puteti chiar sa folositi manusi atunci cand o dati pe razatoare pentru ca se curata foarte greu roseata. 
Pofta buna!

Comentarii

Lia a spus…
O salata delicioasa.
Imi place tare mult.Eu o fierb,dar cred ca coapta e mai buna.Am sa o fac si eu asa.
Si eu pun hrean ras si
seminte de chimen.
Am trecut-o pe lista de cumparaturi.
Bunica a spus…
Lia draga, si eu o faceam fiarta pana nu demult...si dupa ce mi-am luat inima in dinti si am pus-o la cuptor, nu am mai facut-o decat asa
Este muuult mai dulce si mai gustoasa, trebuie sa incerci! :)
Marilena a spus…
Bunica draga,
Ai perfecta dreptate, coapta este delicioasa; ai incercat vreodata cu coriandru macinat si/sau verde?
plus ca tine bine la frigider, in borcan cu ulei, putina sare si putin otet; yummm, yummm
Bunica a spus…
N-am incercat niciodata sa o conserv in borcan cum spui tu dar pare o idee foarte buna!
Singura problema este ca la noi nu prea rezista nemancata :D Oricata as face se termina la fel de repede :))))
Anonim a spus…
Dragele mele,sunt o bunica,care va sfatuieste sa mancati sfecla mai mult fiarta in coaja,pentru ca,toate calitatile ei se pastreza mult mai bine. Sa fiti sanatoase!!!!!!!
Anonim a spus…
cruda este cea mai sanatoasa.....

Postări populare