Happy Birthday to....

Sunt luata total pe nepregatite...o zi de duminica obisnuita, linistita si calda, copiii dorm, eu pierd vremea pe net.
Stiu ca luna asta voi implini 1 an de cand am devenit blogger-ita cu acte in regula dar stau linistita, mai sunt cateva zile pana atunci, poate chiar saptamani...

Totusi, am zis sa verific data precisa ca sa nu fiu luata prin surprindere: 9 ianuare! Adica azi :D 
Asadar pe 9 ianuarie am postat primele mele retete printre care o minunatie de Tagliatelle cu chifetelute marinate de care imi amintesc si acum (nu stiu zau de ce nu am mai facut-o). 
Cum ziceam, sunt luata pe nepregatite...nu am un tortulet bun ca sa sarbatoresc evenimentul, nu am nici o reteta minunata cu care sa va incant :(

Tot ce pot sa fac e sa va multumesc ca m-ati urmarit timp de un an, ca mi-ati fost alaturi si m-ati incurajat prin cuvintele voastre. Nici nu mi-ar fi trecut prin cap la inceput ca atata lume ma va citi si ca si mie imi va face atata placere sa incerc si sa invat lucruri noi. A fost o experienta frumoasa care sper ca va mai dura multa vreme de acum incolo...

Si pentru ca nu pot sa nu va ofer nimic in aceasta zi fericita pentru mine, m-am gandit sa va fac o lista cu blogurile culinare pe care le urmaresc cel mai des, care imi sunt cele mai dragi si pe care le apreciez in mod deosebit (ordinea este total intamplatoare):

Invat sa gatesc
Laura Adamache
Gateste si musca 

Easy Peasy

Lifestyle blog

Adi Hadean
Bucatar maniac

Povesti culinare
Kitchen Flavors

Comentarii

Unknown a spus…
Buna Cristina
Iti urez sa ai cati mai multi ani si multe retete de aici inainte, si cat mai multe experiente frumoase in lumea blogosferei.
Pe curand.
Bunica a spus…
Multumesc mult, Daniela!
Te pup!
Anonim a spus…
mai, deci nu stiu cum sa incep....sunt extrem de emotionat pentru tine. Asa pierdere de vreme merita un toast; trebuie sa ne faci cinste :)))
Vom reveni cu comentarii.
Nu prea sunt inspirat :(
Multi multi ani de acum incolo, multa inspiratie in bucatarie sa ne incanti cu retete minunate ca si pana acum.
P.s Am fost placut surprinsa sa ma regasesc printre blogurile pe care le uramaresti cu drag, te pup!
Bunica a spus…
Anonimu' nu prea esti :))))
Cinste nu fac decat cu ciorbitza :P
Bunica a spus…
Anita, multumesc si multa inspiratie si tie in continuare...Sa ne "citim" cat mai des :)
Lia a spus…
Mi-am dorit intotdeauna sa-ti pot spune pe nume.Chiar de-ar fi un nume virtual.
Bunica mi se pare cumva impersonal.
Esti mai "batrana"decat mine in blogging cu o luna.In realitate s-ar putea sa fi mai tanara.
Asa ca ,
Cin!Cin! draga mea.
Spor si inspiratie.
Te imbratisez si-ti multumesc pentru nominalizare.
Bunica a spus…
Lia draga mea, treaba cu bunica a venit oarecum din lipsa de inspiratie :)))
Cristina ma cheama si eu zic ca sunt inca destul de tanara :D Cel putin asa ma simt...
Multumesc pentru urari si te pup cu drag
Mrs. Green Foot a spus…
Sa cresti mare bunico :)
La multi ani!
Bunica a spus…
Multumesc Mrs. :)
MONONOKE KITCHEN a spus…
La mai mare!
Blogul e minunat, vrem sa-l gasim
in continuare aicea, pe raft,
cat mai mult timp!
Lia a spus…
Cristina,

Ma bucur din suflet sa-ti pot spune pe nume,bunico, :)
Bunica a spus…
Mononoke si eu sper sa am puterea si rabdarea sa il ingrijesc multa vreme de acum incolo...
Oricine are un blog stie ca activitatea asta iti ocupa o gramada de timp iar daca mai e si culinar ca al nostru, te solicita si mai tare!
Asa ca le doresc tuturor care au aceasta pasiune multa multa rabdare :)
Bunica a spus…
Lia, daca ma intrebai ti-as fi zis mai de mult :)))
Ciuşca a spus…
Mulţumesc frumos :)
Irina a spus…
Cristina, multumesc mult! Iti doresc mult succes si cat mai multe retete reusite! Pe curand!
Cristian Borod a spus…
La multi ani!
Multumesc:)
Bunica a spus…
Va multumesc tuturor pentru urari :)
Si va astept cu drag, oricand, aici pe raft...
LauraAdamache a spus…
La Muuuulti Ani cu multe retete delicioase si superb prezentate!!
Imi cer scuze pentru intarziere dar in ultima perioada am avut foarte putin timp liber!!
Te pupic!
Bunica a spus…
Multumesc Laura si stai linistita, stiu cum e cu timpul asta :))
Pup pup

Postări populare