Salata de primavara 2 si o dilema


In dimineata asta am fost in piata si am luat o gramada de bunatati: loboda, salata verde, ceapa verde, stevie, spanac proaspat si bun si o bucata de branza de oaie cremoasa si delicioasa.
Am facut repede o salatica cu salata verde, ceapa, o bucata de castravete care se cam ofilea in frigider, cateva masline si branzica. Am fiert si un ou si iata pranzul :)
Acum stau si ma gandesc ce sa fac cu spanacul, vreau sa-i dau si baietelului deci trebuie sa placa si la pustime. Vreo idee? :)

Comentarii

liana a spus…
mie nu prea imi place spanacul, dar din tarta aceasta http://caietcuretete.blogspot.com/2011/02/tarta-cu-spanac.html
as putea manca oricat, oricand :)
Ana a spus…
noua ne place facut mancare cu suc de rosii,si putin usturoi :)
Mai e si varianta de tarta cu sunca si spanac. Spor si we placut!
Ralu a spus…
Am gasit o reteta care mie imi lasa gura apa :
http://www.retetecalamama.ro/2011/01/supa-de-spanac.html
Sper sa te inspire ;)
Lia a spus…
Super salatica ta !

Eu ia-s face un pure cu carnita de pui,sau cu ou moale.
Pure cu lapte si o lingurita de amidon.
Fierbi spanacul cateva ,minute.
Il arunci in apa rece cu cuburi de gheata,sa nu piarda culoarea.
Il scurgi de apa,presandu-l in pumni.
Il faci pure in blender si apoi il
diluezi cu lapte fierbinte.

Daca il vrei mai gros,poti pune putin amidon in laptele rece si apoi sa-l combini cu spanacul.
Ii mai dai un clocot si gata.
Pentru adulti,condimenteaza cu piper si usturoi.
Cu un ou ochi e mortal.
Acum nu stiu daca juniorul tau o sa-l vrea.
Eu uram spanacul copil fiind.
Acum il ador.:)
Pup .
Bunica a spus…
Liana tarta ta arata super bine...chiar ma gandeam la o tarta
Multumesc! Pup!
Bunica a spus…
Ana si mie imi place mancarea de spanac tare mult. Si spanacul piure, cu lapte si putin unt, cum zice Lia, e excelent!
Doar ca i-am mai facut astea doua variante si alte dati (ii dau spanac de cand am inceput diversificarea) si acum ma gandeam la ceva mai deosebit :)
Multumesc oricum pentru idei!
Bunica a spus…
Raluca, supa de spanac chiar nu am mancat vreodata si acolo in poze arata excelent! Cred ca e geniala cu slaninuta si omleta...mmm...m-ai facut sa salivez :)))
Bunica a spus…
Lia, Matei al meu mananca orice...nu mult, dar in general cam orice ii fac :)
Si cum ziceam mai sus i-am dat spanac de cand era mititel asa ca nu-i problema :D
Pup!

Postări populare