Sandwich cu sunca, ciuperci si leurda

Zilele trecute stateam eu linistita in fata calculatorului si ma distram cu ce au mai scris altii, printre care si Lia
 Daca ati mai intrat pe aici primavara trecuta probabil ca v-ati prins ca I have a thing cu leurda. Imi place tare rau frunzulita asta fragila si cu gust bun de usturoi, desi sunt de departe o carnivora declarata :)
Si cum mi-a facut Lia o mare pofta cu supa ei de leurda si salata, ce sa fac si eu? M-am conformat si am dat o raita prin piata, am luat vreo 5-6 legaturi si cand sa plec mi-au facut cu ochiul si niste frumoase ciuperci pleurotus. Cum n-am mai incercat niciodata am zis ca e cazul sa mai invat ceva si asa am ajuns acasa cu traista plina. Dar pana sa pun eu de-o supa doar nu era sa stau cu stomacul gol asa ca mi-am facut repede un sandwich. Acu' ce sa zic, eu n-am mai gatit ciuperci d-astea...si m-am rugat sa nu mor daca doar o prajesc un pic in tigaie...pana azi n-am murit deci e bine :D
Asadar, am prajit o felie de paine, am uns-o cu unt, am prajit o ciperca babana in putin unt, fata-verso si apoi am pus straturi straturi peste paine ceva ceafa afumata, 2 frunze de leurda si ciupercuta. A fost un sandwich de nota 10. Sper sa va fac si voua o pofta groaznica, eu salivez cand ma uit la poza si imi aduc aminte :)))
Din restul ingredientelor am facut ciupercile in wok in stil asiatic si supa de leurda a doamnei mai sus pomenite, careia ii multumesc :) Retetele aferente vor veni in episoadele urmatoare. 
Pofta buna!

Comentarii

Lia a spus…
Vai ce sandwich ai facut !
Acuma mi-as infige dintii in el.:)
Eu am mai creierit azi ceva cu leurda.O rulada.Zau ca nu stiu cum a iesit,ca e in frigider impachetata in folie.
Suspans pana maine.
Am sa mai iau leurda ca acum e sezonul ei si din pacate nu stiu nici o metoda de conservare.
Te pup.
Bunica a spus…
Pai nu cred ca este vreo metoda sa o pastrezi. Isi pierde imediat aroma, din cauza asta nici nu se gateste pe foc timp indelungat, se pune de obicei la finalul prepararii.
Atunci sa fie pofta buna la rulada! :D
Ana Maria Ciolacu a spus…
Ahh, eu nu am mancat niciodata leurda,iar in Italia abia se deranjeaza astia sa culeaga porcini in padure,de unde atata leurda? :(( Arata extraordinar sandwich-ul tau!! Pupicei !:*
Bunica a spus…
Ana sunt sigura ca in curand nu o sa se mai gaseasca nici la noi
Din cauza asta profit acum cat pot :)
Pup si eu!

Postări populare