Supa crema de broccoli cu branza Roquefort si menta proaspata

Revin cu retetele de la sedinta de gatit de saptamana trecuta. Azi, supa crema de broccoli.
Avand in vedere ca am fost vreo 12 la masa, o sa va dau cantitate mai mica, pentru sa zicem vreo 6 portii.

Cooking

Ingrediente:
2 buchete broccoli taiate in bucatele
supa de legume cat sa acopere broccol
1 cartof taiat cubulete
1 lg ulei de masline
50g unt
1 ceapa taiata marunt
100g branza roquefort rupta bucatele
200ml smantana dulce
lapte optional, cat sa iasa consistenta dorita 
piper proaspat macinat
menta proaspata

Supa de broccoli


Preparare:
Se incing untul si uleiul intr-o cratita. Se adauga ceapa si se caleste usor. Se adauga supa, cartoful, piper si se fierbe la foc mic 20-30 min. Cand cartoful a fiert, se pune si broccoli si se lasa 5-10 minute sa se opareasca.
 Dupa ce au fiert, se scot legumele si se mixeaza cu un blender sau robot. Se pune si o parte din branza sa se topeasca inauntru si cateva frunze de menta.
Aici am salvat situatia cand mi-am dat seama ca supa mea era ingrozitor de sarata. Am renuntat la zeama in care au fiert legumele si am inlocuit-o cu lapte. Se pune deci lapte sau supa de legume, atata cantitate cat sa iasa consistenta dorita.
Se adauga si smantana, se mai pune pe foc cateva minute si se serveste in farfurii/boluri incalzite. Se orneaza cu smantana, branza si menta proaspata.

Supa crema de broccoli

Comentarii

Unknown a spus…
as fi pus pariu ca totusi am facut poze. damn! sa dam vina pe roquefort, zic :)
Bunica a spus…
Yeap, si eu ar fi trebuit sa fac ceva poze dar m-au intimidat aparatele voastre :)))
Las ca il astept pe moshu...cine stie

Postări populare