Zacusca bunicilor

P1070235

Mai sunt cateva zile de post si as fi vrut sa va dau o reteta buna, sa treca mai usor postul. Dar nu am reteta...Am doar niste zacusca de la bunici. 
Am mai povestit nu o data aici cum nu am reusit niciodata sa fac o zacusca la fel de buna ca a bunicilor. Asa ca am improvizat una rapida. Buna, dar nu perfecta. Ei bine, nu am reusit nici de data asta :P Am primit in schimb  un borcan maaaare de la ei, asa ca m-am gandit ca merita macar sa o imortalizez intr-o poza-doua si sa va fac si voua un pic de pofta...
Asadar...va invit la o felie din zacusca perfecta de la bunicii cei mai dragi

P1070237

Comentarii

TeoBucatar a spus…
Bine te-am gasit!Imi place ce vad si o sa te mai vizitez!Pup!
Bunica a spus…
Bine ai venit bucatare! :)
Multumesc de vizita si te mai astept
Buna! Tocmai m-am uitat cu atentie pe blogg-ul tau, si iti spun sincer ca mi-a lasat o impresie placuta si interesanta. De aceea eu te invit pe facebook.com, pe pagina "Bucataria pentru toti", pentru a face schimb de experienta, pentru a ne incanta cu retetele tale, si de ce nu..pentru a discuta despre tot ce inseamna frumos si sanatos in materie de gastronomie.
Iti doresc o zi cat mai placuta si frumoasa.:)
Carucioare a spus…
ce bine arata:X
Antonina a spus…
Arata minunat!! sa-ti traisca bunicii !! Eu am facut acum o saptamana zacusca.. sper sa mai ramana pana o pozez;) O zi minunata iti doresc!
Bunica a spus…
Antonia sa stii ca am vazut zacusca ta, e o minunatie! Chiar daca nu prea las urme, te vizitez aproape zilnic sa vad ce bunatati ai mai produs

Postări populare