Mini-tarte cu mere

Am un anunt de facut: sunt mere, multe mere, pomii sunt plini, cu crengile pana la pamant de greutatea pe care o duc. Si daca sunt mere, sunt si tarte cu mere. Simple, rapizi, delicioase:

P1060972

P1060976

Ingrediente:
un pachet de foietaj
mere (vreo 10 bucati)
scortisoara, nucsoara
un cubulet de unt
zahar (optional)
2-3 linguri zeama de lamaie

Preparare:
Merele se curata de coaja si cotor, se taie cubulete si se amesteca cu zeama de lamaie. Se calesc in unt cateva minute pana cand isi mai evapora din zeama, cu putin zahar daca este cazul. Se pun scortisoara si nucsoara dupa gust si se amesteca bine. 
Se taie foietajul in patrate suficient de mari cat sa acopere modelate fundul si peretii formelor. Mi-au iesit fix 12 bucati. Se pune umplutura si se baga la cuptor. Ca sa iasa mai frumos colorate se pot unge cu ou, ceea ce eu nu am facut. In schimb am facut cateva cu felii de portocale si banane.
Delicios! Pofta buna!

Comentarii

Bonjour a spus…
Ce bine arata iar mirosul se simte peste tot.Va felicitam.
Antonina a spus…
Vin sa te ajut la cules?? ;)) Ca nu ma dau in laturi de la munci din astea.. m-oi capata si eu cu o ladita?;)) Bune tartele !! te pup
Bunica a spus…
Multumesc dar meritul este in intregime al merelor :)
Antonia, cu mare drag ti-as da un brat de mere parfumate! Vii pe la noi?:)
Unknown a spus…
Mmmm pana la mine a ajuns mirosul de scortisoara! Ce bunaciuni sunt tartele tale.
te invidiez, la mine in gradina merele nu vor sa ramana in copaci, iar daca nu cad sunt deja stricate. Dar oi gasi eu cateva sa-mi fac niste tare din astea :)
simplu, rapid si deliciooos!
Lia a spus…
Eu iau toata tava .
Se poate ?
Desi de acum sigur e goala .:)))

Pup .
Unknown a spus…
Ma ofer si eu pentru cules de mere pentru mere cu scortisoara!
Bunica a spus…
Cred ca trebuie sa organizez o zi de mers la cules de mere ca nu se mai poate :)))
Ma bucur ca v-au placut tartele mele
Pupici
Paul a spus…
Ce bine arată,am să o rog pe mama să facă :))

Postări populare