Zeama de primavara

 Nu stiu voi, dar eu nu mai am rabdare cu vremea asta...ba vine iar frigul, ba e atat de cald ca parca am sarit peste primavara...eu vreau PRIMAVARA! Sa se inteleaga bine, da?
Anul trecut cam pe vremea asta faceam o multime de supe/ciorbe cu verdeturi. Anul asta nu am facut inca nimic! V-am zis, sunt inca bulversata cu anotimpurile astea. Pana una-alta raman cu pozele. Sper sa va inspire si sa ma inspire :)
Supa crema de cartofi noi, praz si leurda
Ciorba de cartofi noi cu tarhon
Ciorba de loboda, stevie si salata verde

Comentarii

Diana a spus…
La mine nu prea lipsește supa crema de praz, în nici un anotimp, nici în treceri. :D Și nici măcar nu sunt olteancă. :lol:
Bunica a spus…
Te inteleg perfect Diana! Eu folosesc prazul in locul cepei de foarte multe ori pentru ca mi se pare mai usor de digerat si mai gustos :)
Lia a spus…
Ieri am fost la vantaroare de urzici.
E inca prea devreme.Dar in 2-3 zile,cred ca vin cu tolba plina.:)
Bunica a spus…
Eu am vazut in piata urzici dar nu am luat pt ca ma enerveaza curatatul lor :)
De obicei cand cumpar, iau mai multe si le duc la bunici, sa ne faca ei (a se citi sa se chinuie ei :)))

Postări populare