Panacotta

Am facut o portie mica de panacotta pentru ca eram foarte curioasa cum este la gust si pot sa zic ca este un desert extrem de simplu si rapid si cu o textura foarte fina. 

Ingrediente:
500ml smantana dulce
1 plic de gelatina
zahar
esenta de vanilie
gem

Preparare:
Am pus pe foc smantana cu zaharul dupa gust si esenta de vanilie pana a dat in clocot. Apoi am luat-o de pe foc si am adaugat gelatina inmuiata in prealabil in apa. Nu trebuie sa fie foarte fierbinte smantana atunci cand pui gelatina si nici gelatina nu trebuie sa se fi intarit.
Se amesteca bine si se pune intr-o cupa/pahar la frigider. Se serveste cu gem, fructe sau simpla. Este foarte buna!

Later edit: Am facut un tort cu panacotta si fructe foarte bun pe care il gasiti aici: Tort panacotta cu struguri, rodie si capsuni

Comentarii

Postări populare