Scones sarate

Scones

Sa va zic repede reteta de scones sarate pe care le-am servit impreuna cu supa crema de broccoli saptamana trecuta.

Pai se face o coca din:
700g faina
250g unt
300ml lapte batut
2 oua batute
3 lgt praf de copt
1 lgt bicarbonat
sare


Adica se incinge cuptorul (care n-are electrolux pe gaz :P). Se pregatesc 2 tavi cu hartie de copt.
Intr-un bol mare se amesteca ingredientele uscate: faina, praful de copt, bicarbonatul, sarea. Se taie untul cubulete si se amesteca cu faina cu mana. Se adauga ouale si laptele. Se amesteca usor pana cand rezulta o coca care se intinde cu mana intr-o foaie de cca 2cm grosime. 
Se taie forme rotunde cu o forma speciala sau un bidon gol de iaurt, dupa caz.

Scones - making of

Scones - making of

Se pun in tavi, se ung cu ou+lapte si se coc 10-15 minute la foc mai tare. Aflasem si temperatura cand le-am bagat in cuptor dar am uitat-o. Si asa nu imi foloseste la nimic odata ajunsa acasa :P

In cuptorul magic

Scones cu susan

Se servesc calzi alaturi de supa. Se pot unge cu branza cu mucegai sau unt. 

Scones calde

Si astia sunt scones facuti acasa cu alta ocazie (ca da, ii fac des ca prea-s buni) cand au crescut de au cazut pe-o parte. Daca nu puneti sare ii puteti manca cu dulceata, gem, creme si alte cele. Sunt buni rau cu lapte batut. Pofta buna!

Scones din nou

Comentarii

Lia a spus…
Cristina,

Am avut probleme cu Blogul,dar acum recuperez.
Si mie imi plac "sconcsii ". :)
E o idee faina sa-i servesti langa supa.
Te pupez.
Bunica a spus…
Am vazut si eu dar si asa nu am avut timp de blog zilele astea asa ca nu m-a deranjat prea tare :)
Pupici
Ce frumoase ti-au crescut scones-urile! Superbe, mai ales ca vad ca ai bagat 2 tavi odata, mie mi-e frica ca nu cresc, dar acum ca vad la tine, risc si eu :)) Weekend placut!
Anonim a spus…
hai sa-ti zic si eu o chestie,dupa ce pui hartia de copt,intinzi coca direct in tava,le decupezi,iar la urma indepartezi aluatul care a ramas intre forme.Mai putina munca.
Bunica a spus…
Nu e chiar asa: aluatul se intinde in foaie groasa asa ca nu ramane pe loc cand il tai. Apoi trebuie pusi la distanta unii de altii ca sa aiba loc sa creasca. Plus ca mie imi intra coca pe gatul sticlei de trebuia sa o bat sa iasa.

Postări populare