Sarbatori cu drag

Craciun Fericit si un an nou minunat va doresc!
IMG_0890 De Craciunul acesta nu am pregatit nimic bun pentru acasa pentru ca am tot fost plecati, asa ca am mancat pe la altii. Noroc cu Electrolux (din nou!) ca am simtit si eu spiritul sarbatorilor vorba aceea primind dar mai ales daruind :D Am pregatit pentru oamenii care au avut drum la Domo Baneasa duminica trecuta dulciuri de sarbatoare si le-am impartit cu drag impreuna cu echipa Electrolux. Evident, dulciurile au fost coapte in cuptoarele lor magice.
Am gatit biscuiti cu ghimbir si biscotti cu migdale, nu una, nu doua, ci trei portii care s-au evaporat instantaneu pentru ca mirosul lor parfumat a innebunit tot mall-ul :) Multumesc echipei Electrolux ca de fiecare data si va las mai jos cu cateva poze de la locul faptei: IMG_0892 IMG_0891 P1070407 P1070415 IMG_0828 IMG_0883 P1070435 P1070439

Comentarii

Lia a spus…
Eu iti doresc ,

Sarbatori Fericte ,un An nou mai bun , plin de bucurii ,in care sa ti se indeplineasca toate dorintele .

Te pup cu drag si un gand bun zboara de la mine catre tine .

XOXO
Sarbatori minunate va doresc!
Unknown a spus…
Iti doresc sa ai un An Nou cu dragoste si sanatate. La multi ani!
daniela s cake a spus…
Noul An 2012 să -ti aducă sanatate,noroc, realizări pe toate planurile,
bucurii, prietenie, fericire, speranţa unui nou început, energia necesară pentru a-ti împlini toate dorinţele şi înţelepciunea de a aprecia fiecare zi prin micile bucurii pe care le oferă.
La mulţi ani!
Adrea a spus…
Un an nou cu retete noi.
Bunica a spus…
Multumesc mult fetelor pentru urari!
La multi ani si va imbratisez cu drag
<3

Postări populare