Tortilla din resturi


Ieri am facut o mamaliga cu unt si parmezan foarte buna si ne-au mai ramas cateva bucati reci. Asa ca azi am facut reteta mea favorita din resturi de mamaliga, inspirata de la Laura Adamache. Ea le-a spus piadine dar eu le spun tortilla pentru ca seamana foarte tare. 

Se ia bucata de mamaliga rece si se rupe bucatele dupa care incepe sa se framante cu faina adaugata cate putin. O sa inghita o gramada de faina, nu va speriati. Eu ca sa fiu mai cu mot am pus si cateva frunze de leurda ratacite prin frigider si taiate marunt (dar ma gandesc ca merg si cu ceapa verde, patrunjel, boia, usturoi sau mai stiu eu ce condiment). Am mai pus si ceva sare si piper.

Cand coca nu se mai lipeste de maini se imparte in bucati mai mici si fiecare bucata se intinde cu facaletul si cu multa faina in foi cat mai subtiri (asa imi plac mie) si de preferinta rotunde. Mie nu mi-au iesit perfect rotunde dar nu are nimic pentru ca oricum le tai la sfarsit.

Fiecare foaie se frige intr-o tigaie incinsa fara nici un fel de grasime, pana incepe sa faca broboane. Atunci se intoarce pe partea cealalta. Apoi se taie felii ca la pizza, care se mananca alaturi de diverse sosuri (guacamole, salsa) sau nachos. Eu le-am mancat cu iaurt gras de bivolita. Sunt foarte crocante si aromate.

Urmeaza inca o reteta cu mamaliga rece...tineti aproape :)

Comentarii

Andreea Alina a spus…
Imi place la nebunie cum arata aceste tortilla..am sa incerc si eu reteta ta. ;)
Bunica a spus…
Ma bucur mult ca o sa le incerci...sa imi spui cum au iesit :)
Mie mi-au placut tare mult

Postări populare