Ciuperci pleurotus la tigaie


Ingrediente:
ciuperci spalate si taiate fasii
1lg sos de soia
1lg sos de stridii
1lg sos de peste
fulgi de ardei iute
cateva frunze de leurda sau 2 catei de usturoi


Preparare:
Am incins uleiul in wok, (daca folositi usturoi, se caleste cateva secunde) si am adaugat ciupercile pe care le-am sotat, la foc mare, cateva minute, pana cand s-a mai evaporat lichidul. Am adaugat sosurile si fulgii de ardei, am gustat, am mai lasat 1-2 minute, am pus si frunzele de leurda tocate, am amestecat din nou si am stins focul. Am servit langa orez basmati simplu, fiert.

Comentarii

Mihaela a spus…
Pare o reteta gustoasa si simpla de realizat. Pica foarte bine acum cu postul, trebuie multe idei de mancaruri:)
janet a spus…
Mie imi plac tare mult,la otet,ca si castravetii,dar si asa cred ca sant minunate!
O zi buna!
Bunica a spus…
Asa este, Mihaela. Ma bucur ca ti-am mai dat o idee in plus :)
Bunica a spus…
Janet, suna foarte interesant ce zici tu...Mersi de idee :)
O zi cu soare!
Lia a spus…
Cristina,
Dintre ciupercile de iarna,si eu prefer pleurotusul.
Imi place ca ramane crocant si are gust de padure.
Leurda arata fabulos in combinatia asta si inlocuieste cu succes usturoiul.
Anonim a spus…
Pentru gatit folositi sos de soia dark. Sosul de soia light se foloseste la marinare. Si... cred ca folosesti ori sos de stridii ori sos de peste. Toate 3 sunt sarate, asa ca aveti grija. O sa incerc si eu, oricum.

Postări populare